Happy day : Zrcadlo

11.08.2017

Štěstí tvého života záleží na druhu tvých myšlenek.

Marcus Aurelius Antonius


Stalo se mi to už několikrát. Ale nikdy ne tak procítěně a skutečně. Tak, že se mi třese každý sval v těle. Tak, že mi nestačí dech. Srdce buší a snaží se o nový rekord. V očích se míhají slzy radosti. Jediná má reakce byla.. Wow..

Čím víc se starám o svou mysl, tím víc mám štěstí. Nové zážitky, a hlavně skutečnost, že je to pravé. Jde o realitu, kterou jsem nikdy předtím neviděla.

Chvíle, kdy je pro mě gravitace k ničemu. Sekundy kdy vidím jen světlo.

Stojím před zrcadlem a v uších mi hrají sluchátka. Píseň, která dokonale ukazuje mou přítomnost. Vyjadřuje mé pocity.

Ztrácím se v rychlých tonech, co se zrovna snažím vyčistit si zuby.

Hlava mi pumpuje mou melodií a slova se ve mně rozplývají.

Odstoupím a prohlédnu se znovu. Tohle jsem já, můj život, mé sny, mé tělo, můj úspěch.

Než se stihnu vzpamatovat mou mysl otevře záře, okouzlující a teplé světlo.

Má tvář najednou jakoby dokonalá. Mé oči jakoby rozzářené. Mé rty pomalu se špulící do úsměvu.

Ten pocit, následný nádech, to uvědomění.

Odstoupím a prohlédnu se znovu. Tohle jsem já, můj život, mé sny, mé tělo, můj úspěch.


Ten pocit, následný nádech, to uvědomění.

Mé oči se projasní mnohem více, když do nich vztoupí drobné slzy odhodlání.

Čím víc se usmívám, tím víc chápu svou realitu. Tím víc jsem sama sebou.

Znovu a opět si pustím tu samou píseň, prožívám jednotlivé rýmy a verše. 

Připadám si nádherně, zevnitř i z venku. Vše okolo mě je překrásné

Můj svět se stal prozářeným a už nikdy víc opuštěným.


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky