Co je to seznam?

08.08.2017

Možná svět nenávidíte stejně jako já. Tím si ale nepomůžeme. 

Právě tuhle větu jsem si před několika měsíci přichystala, dnes to však škrtám a oficiálně sděluji svému já i celému světu.

Miluji svůj život a tuhle zemi.

Já jsem jen nezajímavý ukazatel na vaší cestě za vámi samými. 

Toto je první a také hlavní věc, kterou si musíte uvědomit. Hlavní jste vy.

Seznam... právě seznam, který udělám já nobo si ho zajistíte sami, by vám měl být oporou a začátkem.

Nemohu vám ani já ani nikdo jiný slíbit, že se po dokončení tohohle mého pokusu něco změní.  Ale co za to dáme, už je to, že se o něco pokusíme. Mě to za to stojí, stojí mi to za úsilí a probdělé noci. Teď se zeptám tebe. 

Stojí ti to za to?

Víte, že někdo není tak silný a odhodlaný říct si, nejsem sám se sebou spokojený? Nejsem spokojený se svým životem.

Lidé, kteří nemyslí rozdílně a nesnaží se poznat sama sebe, by si asi řekli. Co to melu za...

Jen osoba, která už něco protrpěla a alespoň z části ví jaký svět doopravdy jde, teď přikyvuje.

Bude to znít sobecky ale teď vlastně pomáhám sobě. Já tak jako jiní lidé potřebuji do života štěstí. A jestliže pomůžu alespoň jednomu člověku budu ráda. Pocit štěstí je k nezaplacení a já ho potřebuji tak jako všichni ostatní na zemi.

S vysvětlením mám pro vás první úkol a ten zní. Prakticky a jednoduše - CITÁT

Používáte ve svém životě citát? Nebo jste je někdy používali? Pokud ano jsem jenom ráda. Ale jestliže ne, musím vás seznámit se silou citátu.

Určitě znáte lidi, kteří přidávají na sociálních sítích fotky a podobně. No nikdy nezapomenou přihodit citát ať to je cool. Většina lidí o citátech neví nic a už vůbec nic o citátech, které sdílí. Ano rozumí jim ale neuvědomují si tu hloubku, zřejmě ho neprožili a chtějí jen ukázat jak tvrdý život mají. Samozřejmě v uvozovkách. Tvrdý, zničený a zhroucený. Takových citátu je neskutečně mnoho. Citát, který ničí iluze, uráží lidi a složí vás na kolena. Právě tyhle citáty lidé většinou používají.

Po vás chci ale abyste si našli pozitivní citát, který vám bude jen pomáhat.  Máte miliony způsobů. Především internet a svou mysl. Není nad to si vlastní citát vymyslet a prožít ho. 

Abych vám ukázala jak to myslím. Můj citát zní. Krachem k úspěchu. Klidně ho začněte používat i vy. Jestliže to pomůže vám, pomůže to mě a všichni budeme spokojeni.

Svůj citát jsem si vymyslela když jsem na tom byla nejhůř. Svůj příběh vám budu vykládat ještě stokrát a vy budete znát všechno dopodrobna, takže se nebojte. 

 Můžete si pomoct klidně sami. Sledujte videa na youtube, jiné blogy a hlavně lidi o kterých víte, že oni to dokázali. 



Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky