Only day : Jenom JÁ

16.03.2018

Den po dni utíká jako voda, ve chvíli mám všechno a pak nemám nic. Jsem silná a pak slabá.

Začalo to zase na novo. Přísahám, chvilku jsem měla ten pocit a sílu okamžiku kdy žiju jen v přítomnosti. Jenže pak.. no prostě je to fuč a s tím i síla okamžiku. Zase se honím za budoucností. Jako by vše co teď dělám mělo patřit jen budoucnosti a ne mně právě teď. Připadám si jako bych já sama byla chystající se budoucnost. Potřebuju zase žít.

Jenže když zastavím, zhroutí se mi můj domeček z karet, kde každá drobnost má svou roli.

Možná vím, že základy jsem stavěla ze železa, které mi teď chybí. Doslova...

A proto bych se neměla bát riskovat, jenže víte co, bojím se. Stále ... Můžu vám vyprávět jak nemám strach a všechno. Ale ... tohle mě děsí, vše co je s tím spojené.

Jenže strach je naši součástí.

Nemůžu se zavděčit všem a dovídám se to neustále. Ale já jsem stále neztratila víru ve větě. Chovej se tak jak bys chtěl, aby se ostatní chovali k tobě. Už jsme s vyprávěli o zákonu přitažlivosti...

Jsem tichá.... Ach.. Jak často toto slýchávám. Několikrát jsem zkoušela mluvit svou řečí ale pak mě lidé měli za blázna, hlavně přátele a mí příbuzní. A tak, i když to stále jemně nasazuji do svých úst, začala jsem mluvit jako oni. Jde o to v jaké jsme společnosti. Snažím se přizpůsobit. Vím... nejde mi to ale co už. Zničilo mi to už mnoho vztahů s mým okolím, to jak jsem tichá. Možná to teď schvaluju na chyby minulosti a možná taková opravdu jsem.

Jeden člověk mi řekne, že jsem tichá. Jdu s tím, za někým kdo mě opravdu zná, a ten se mi vysměje do tváře, že větší blbost neslyšel. Stalo se mi to už tolikrát. A já už se ani nesnažím vysvětlovat jak a proč to tak mám. Protože, jestli mi člověk řekne jaká jsem a nesnaží se mi dopomáhat v situacích, nesnažil se mě nikdy poznat. Nebudu se já snažit aby mě někdo pochopil. A pak nastává nejhorší chvíle. Řekne jaká bych měla být. Co můžu a co ne. Co se mnou bude, co dokážu. Tyhle věty jsou u mě jako praskající led. Jednou toto řeknete a já sama uhodím do toho ledu, já sama se ho budu snažit rozbít. Protože v tom případě do mého života zřejmě nepatříte.

Dnes mám okolo sebe přátele a známé, jsem s těma, se kterýma mám být. Ti co v mém životě být neměli už odešli a noví zase přijdou. Vše je tak jak má být.

Velmi rychle se mi mění nálada a dokáže mě vytočit maličkost. Takže mi dost dopomáhají hádky, které vedu u nás doma. O tom, jak už nejsem ta hodná holčička, jak jsem se změnila. Opakují, opakují a znovu a znovu. Já už s tím nic neudělám a dělat nehodlám, konec a tečka.

Odpočinu si a pustím si film, ale nečekala jsem , že bude tak smutný a díky za to. Jestli byste rádi nějaký film, na slzy doporučuji- I dva jsou rodina. U konce se rozbrečím, prostě to neovládnu, a vlastně jsem se ani nesnažila. Konec filmu probrečím a pak se odeberu do koupelny, zamknu a zahledím se do zrcadla. Vidím tam ubrečenou holku, která takhle u filmu naposledy brečela u víly Zvonilky. Opřu se o umyvadlo a podívám se znovu. V očích mi projede skleněný odraz, slzy mi zase tečou po tváři. Už ale ne kvůli filmu. Teď jsem to já. Dívka s rudýma očima pokrytými hustými řasy, čistou pletí jako z porcelánu po které se teď dere jemný potůček oceánu. Havraní vlasy kde se mihne nějaká ta lokna a jsou rozcuchané od hlavy ke konečkům, rty jako by opuchlé od neustálých nervů. Od teďka si slibuji, že budu dělat co chci a kdy chci. Že už to budu jenom já, komu se budu chtít zalíbit, že se nemusím za ničím honit, jenom být. V odraze najednou nevidím tu holku, vidím ženu. Silnou, odhodlanou a překrásnou. Ač celá začervenalá a uplakaná tak v tu chvíli překrásná. Překrásně čistá a naprosto zoufalá.

Stále ten odraz mám před očima, tu chvíli jsem si chtěla vyfotit ale myslím, že mi postačí i dotěrná vzpomínky, která se mi bude drhnout před oči kdykoli, kdy nebudu sama sebou. Tak dlouho jsem neuronila slzu a teď je to během sekundy. Jako dítě jsem brečela pořád a proto si to dnes nedovoluji. Vše se ve mně zase hromadilo jako odpad. A teď jsem si jasně ukázala, že takhle nemohu pokračovat.

Nechci a už se nebudu chovat tak jak ostatní řeknou. Od teď budu poslouchat jen sama sebe.

Wenerin

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky