NÁŠ názor

14.11.2017

Od dětství vyrůstáme s určitým pohledem na svět, jenž nám byl vložen do hlavy našimi rodiči.  

Často míváme názory na věci, o kterých nevíme nic. Víme mnohem lépe kdo by se měl jak chovat a také co je pro nás nejlepší. Jenže nevidíme, že náš názor ve skutečnosti není náš, ale našeho okolí. 

Stačí aby nám někdo nadával, shazoval nás a urážel. A my si to okamžitě bereme osobně. 

 Každý jsme jiný, vyrůstáme s jinými kvalitami, cíli a měřítky. A proto nemůžeme naše měřítka dávat k ostatním.

Náš názor je to nejdůležitější co máme a také jediné čeho bychom se měli držet.


Občas mě pobaví, co o nás vykládají rodiče, nám samotným. Nikdy z tebe nic nebude, neumíš tancovat, nemáš hudební sluch, nikdy se nedostaneš tak vysoko. Do hlavy nám vtloukají jací vlastně jsme. Abych uvedla příklad. Matka mi řekla, že něco neumím. Přitom mě někdy neviděla při dané činnosti. A problém je to, i když vím, že mě nikdy neviděla při tom. Stále mi vsunula do hlavy myšlenku, že to neumím. A proto to s veřejností ani nespojuji.  

Toto už se muselo stát mnoha lidem, ale málo z nich si uvědomí tu skutečnost. 

Nikdy si nic neberte osobně. Cizí názor není váš názor. To, že o vás někdo něco říká, neznamená, že to je pravda. 

 Už jsem vysvětlovala, někdo nám klidně může říct. Jsi debil. A jediné co stačí říct. Tvůj názor, ne můj. Někdy nemusíme ani odpovídat. Prostě to nechte plavat.

Naše myšlenky vytvářejí nás samotné. Je proto důležité abychom o sobě smýšleli pouze v dobrém. A to je občas těžké když nám okolí nepomáhá. Ale mohu vám slíbit, že to jde. Jde si najít vlastní zákoutí a cestu jen pro vás. Můžete být sami a přitom silní a na vrcholu.

Zrcadlení. Mnoho z vás a asi i většina toto nikdy neslyšelo. Zjednodušeně jde o toto. Z velké pravděpodobnosti nemáme na ostatních lidech rádi, to co nemáme rádi na sobě akorát si to neuvědomujeme. Nebo také naopak. Líbí se nám na ostatních, to co se nám líbí na nás samotných. 

Ano, zní to zvláštně a nepochopitelně. Ale stačí se zamyslet. Tak dejme tomu, náš kamarád je pro nás lakomí. V realitě ale lakomí jsme mi. 

 Naše okolí vždy bude součástí stvoření nás samotných ale není nutné dovolit mu aby se stalo našim zničením.

Wenerin

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky