Kdo jste?

20.09.2017

Nenech se nikým soudit, protože nikdo tě nemůže odsoudit dokud neodsoudí sebe. A nikdo nikdy neodsoudí sám sebe tak aby mohl soudit druhé.

- Wenerin -

Ve svém životě jsem potkala spousty lidí. Mnoho z nich jsem dokázala do svého života přidat hned. U hodně z nich jsem měla problém. Protože ač říkám, všichni jsme stejní, jsme rozdílní v uvažování. Já jakožto velký bývalý pesimista. Jsme ve svém životě měla samé pesimisty. Neuvědomovala jsem si to, brala jsem to jako život. Jako normální a hotovou věc.

Teď se na tyto lidi dívám jinak. Neberu je jako pesimisty, jen jako jinak smýšlející lidi. 

Možná, že vy snad, možná i já ještě najdu další typy jenž bych ráda zařadila. Ale pro teď rozeznávám tři typy lidí. 

 1.  Logická osoba...Logik, který má své názory a své úvahy o pravdě a ač už mu vše doložíte jak chcete, jeho názor nezměníte. Není tvrdohlavý je jen logický. Být logik, tím nemyslím logicky uvažovat. Mám na mysli dotyčný jenž se nedokáže srovnat se zákonem přitažlivosti, s karmou a podobně. Mají svůj dosavadní život rádi, jejich smýšlení. Ač se občas na karmu odvrátí, skutečnost, že jí věří je minimální. Neodsuzují lidi smýšlející jinak, snaží se porozumět ale jejich logika jim to nedovolí. Znám tyto lidi, schválně vám svůj názor nevnucují ale můžete poznat, že chtějí mít pravdu. Tohoto člověka můžeme poznat podle snažení rozumět vám. Rozumí vaší situaci ale to neznamená, že se do vás vciťují. Dokážou vám pomoci ale citově jsou na tom lépe, protože nepropadají panice hned a lehko se vyhýbají citové újmě. Málo kdy na sobě dají znát velkou část svého cítění a myšlení ale když přijde ta chvíle, měli bychom si vážit jejich důvěry.


2. Špatná fantasie... Ne neznamená to, že si nedokáže představovat věci. Většina lidí, které znám jsou právě tito lidé. Oni akorát prostě neumí, být velcí optimisté. Jsou to lidé, jenž už si myslí, že mají zažitý život a nic nového je nečeká. Prostě přežívají. Je opravdu těžké tyto lidi naučit fantasii. Naučit je smýšlet pozitivně, donutit je přestat dívat se na televizní zprávy a řešit každou drobnost. I já už jsem se snažila tyto lidi seznámit s optimismem a prakticky s mým světem. Když se mi nevysmáli, mysleli si, že jsem blázen. Ano, najdou se i takoví, kteří to překonali a vážně vnímali to co říkám. Sem tam, jsem viděla změny a byla jsme za to ráda. Ale po většině vymizely hned, když jsem jim přestala vykládat. Mrzí mě, že tito lidé žijí ve světě, který pro ně není nic moc. Ale takhle ho berou jenom oni. A v tom to je. Neříkám, že tito lidé jsou špatní, nejsou. A možná právě toto nějaký takový člověk čte. V tom případě tě obdivuji. Kdysi jsem bývala člověk se špatnou fantasií. Jestli se nenarodíte se sluncem v duši nebo s vlastním světem, narodíte se jako další, přežívající. Ale právě vy jste ten stupeň mezi člověkem se špatnou fantasií a mezi člověk s dobrou fantasií. Jestli se v tomto nacházíte, mám dobrou zprávu. Jste mnohem náchylnější k tomu stát se člověkem s dobrou fantasií než osoba se svou logikou.

  3. Dobrá fantasie... Neříkám, že tento druh člověka je lepší. Ale má se lépe. Co dodat. Občas se nejdou lidé, kteří jsou do toho ponoření tak moc, až to okolí vadí. Každopádně člověk s dobrou fantasií ví co chce, je smířený, má rád lásku, snaží se pomáhat. Tento typ člověka, nechce jenom přežívat. Chce a také dostane od života víc, protože si je jistý. Právě tito lidé se dokážou vcítit tak aby neublížili sami sobě. Vlastně, po většině mnoho slavných lidí, nebo lidí, kteří něco dokázali jsou lidé s dobrou fantasií. Když já potkám tohoto člověka, cítím se úžasně, už jen to jak se na vás usměje je povzbudivé. Pokaždé když jsem je potkala, nemohla jsem uvěřit jaký mají na mě vliv. A to samé platí s logickým nebo s člověkem jenž má špatnou fantasii. Přenesou na vás to co cítí oni. Snažím se být takový člověk, protože pro mě je to nejlepší. Dělá mě to šťastnou. Častokrát vám budou vyprávět věci jako je karma atd. Často se smějí a umějí zvládat situace.

Možná se v tom uvidíte a třeba ne. Nikdo z těchto tří lidí není špatný a ani dobrý. Jen žijí odlišné životy s odlišným pohledem. 

Dokážete ve svém okolí najít někoho z těchto tří typů? 


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky