Jsi jiný!

20.12.2017

My jako lidé jsme ... zvláštní stvoření. Dělíme všechny ostatní na určité kasty, podle bohatství, pleti, náboženství, věku.

Někdo má více peněz a okamžitě mu závidíme, má to co já ne. On si to nezaslouží, já ano.

Nikdo si nikdy nesmí myslet, že je něco víc nebo lepšího než ten druhý. 

Jan Werich

Každý bychom mohli být tam kde chceme být, jenže musíme pro to něco udělat a veř mi. Závist na tom seznamu není.

Měli bychom druhým přát, že jsou šťastní, že mají co si zaslouží. Protože, každý teď jsme tam, kde si zasloužíme být.

V mnoha zemích se barva pleti neřeší, ale po většině. Je pleť to první co na tobě druzí ohodnotí. Jak se to jen říká? Jsi černý nebo bílí?... Není to jako bychom se ptali. Jsi noc nebo den?... Protože prostě, ne.

Nehodnoťme knihu podle obalu. Poznala jsem tolik lidí a kdybych je měla odsoudit podle toho jak vypadají, byla bych v háji já, ne oni. Ale JÁ.

Řeší se oblečení, upravenost a všechny tyhle drobnosti. Věděli jste, že Steve Jobs nosil po většině jenom černý rolák.

Děsí mě, když vím, že mě někde budou hodnotit podle toho jak vypadám. Být správně oblečená, nalíčená a upravená. Narovnat, zapnout břicho a napnout hruď.

Směji se, když si na sebe vezmu bílou košili a sukni a přitom vím, že bych si nejradši vzala tepláky a triko. Ano, jsem holka a ráda se nosím v šatech ale někdy je to prostě moc.

Náboženství... Co na to říct?.

Znám lidi s jiným náboženstvím než je křesťanství. Nehodnotím je proto co říká někdo jiný. Ať se sami projeví a ukážou mi kdo skutečně jsou. A víte, že po většině jsou všichni stejní, ať už mají jakékoliv náboženství.

Jinak se dívám na starého muže, který se mě ptá na hodiny a následně mi začne povídat o tom jak mu zuby spadly do polévky. A jinak na své přátele, kteří se chlubí tím, jak se včera opili.

Také tu platí. Ať se projeví. Budu se k nim chovat tak jako oni ke mně. A nezáleží mi na věku.

Všichni jsme jen lidi. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky